Waarom...
Tja waarom eigenlijk...een soort van tijdverdrijf, een digitaal dagboek, kunnen terugkijken in de tijd, belevenissen herbeleven? Zeg het maar.
Ik ga er geen reclame voor maken maar ben wel benieuwd naar de reacties die er op gaan komen, als die er al zouden komen.
We leven in woelige tijden en gebrek aan inspiratie zal waarschijnlijk zeldzaam zijn.
Tot de volgende
P.
Reacties
Een reactie posten