Terugblik 2019 deel 1
2017 was het jaar waar ik heel hard had naar uitgekeken, het jaar waarin ik op pensioen ging. Ik had het geluk te kunnen gaan op 58, een leeftijd die in deze tijden ondenkbaar is.
Mijn moeder was toen al langdurig ziek maar woonde nog thuis in haar eigen woning die haar zó dierbaar was. Het moet ergens begin 2019 geweest zijn dat haar toestand zodanig verslechterde dat wij haar dienden te laten opnemen in het ziekenhuis. Achteraf zou blijken dat zij haar geliefde huisje nooit meer zou terugzien.
Volgende keer meer
Reacties
Een reactie posten